Wednesday, March 6, 2013

Lemah

Jam 5.30.. Tepat aku angkat punggung dari work station... Dengan lemahnye... Aku terus balik. Seminggu ni... Badan rasa lemah. Tiada mood.. Nak buat ape pun malas kat office ni... Lagi2 malam tadi tido lewat settlekan account company adik. Yg ni semangat.. Hahaha... Sebab company sendiri...
Aku rasa badan rasa x larat mungkin sebab aku da lama tak bersenam. Bertambah lagi kat office macam dah tak der kerja. Otak dah tepu sebab da lama tak bergerak. Kerja memang tak der. Kalau ada pun tak penting dan malas nak buat.

Argggghhh... Kene cari inspirasi dan motivasi ni.. Tok guru aku kat office baru je berhijrah ke tempat lain. Lagi la aku tak semangat nak buat kerja. Kadang buat aku terfikir.. Halal ke rezeki yang aku cari ni.. Memandangkan aku banyak lepak dari buat kerja. Da memang x de kerja. Aku pun x leh buat ape.

Kadang-kadang tu terasa rindu tika office aku ni banyak job. Sibuk kalah pasar ikan. Stress sebab terlalu banyak kerja dan semua kerja adalah urgent. Masing-masing bersemangat time tu. Tapi sekarang aku stress sebab tak der kerja.

Aduhai.. Lambat pulak komuter ni. Buat masa ni aku semangat nak jumpa anak isteri je.

Sekarang datang kerja lambat, balik kerja on time. Hahhaha.. Cm ne la ni.. Mintak-mintak adalah rezeki aku kat tempat lain. Dah tak tahan da aku duk stress tak de kerja kat sini.

"Ya Allah..Ku bermohon agar rezeki yang aku perolehi ini halal untuk keperluan dan keselesaan aku dan keluarga. Dan ya Allah , berkatilah rezeki ini."
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...